Samanfattning av påsken

Fan, också! Jag hade skrivit ett jättelångt blogginlägg och så loggades jag ut när jag skulle publicera det så allt försvann. Jag orkar inte skriva om det så jag skriver en kort sammanfattning:

Jag har spelat i påskturneringen hela helgen så det har inte blivit nåt påskfirande för min del. Det gick skitdåligt, men det var kul i alla fall.

Eftersom jag var väldigt trött efter att ha spelat schack 12 timmar om dan och lagt mig vid halv två i flera dagar så gick det inte så bra på körlektionen imorse. En till sak som inte var så bra var att jag missade en körlektion i torsdags och sen fick jag reda på att jag ska opereras när Clementine är här. Jag har ingen aning om hur jag ska lösa det, men jag vill helst inte skjuta fram operationen för då kan det ju ta jättelång tid innan jag får nästa tid.

I torsdags var mina vänner här också och det var ju i alla fall kul. Vi satt och fikade ett bra tag och sen tittade vi på "New Moon". Seriöst tycker ni verkligen att den är bra? Den första filmen var väl ok, men den där var ju bara dålig.

Nej, nu ska jag gå och titta färdigt på house. Ha det bra!

Kommentarer
Matilda

klart new moon är bra! Kan knappt bärga mig tills tredje filmen kommer (den 30 juni) ja du hör man blir besatt av vissa saker ibland :P



Är ledsen att hon inte kunde bo här, men mamma vägrar att ha en till. Vi håller för fullt på att renovera :/

Men du hittar säkert någon annan som kan. Kanska kan fråga Amanda?

Tid: 22:42:19 | Datum: 2010-04-08
Blogg/Hemsida: http://maatildaam.blogg.se/
Matilda

sv: ja men hon kan ju få vara med oss, om vi hittar på något på em och du inte orkar, eller du kanske inte får göra så mkt? men det ordnar sig nog :)

Tid: 22:30:02 | Datum: 2010-04-10

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0