Klassfest hos Amanda

Igår var det klassfest hos Amanda. Therese kom med idén att vi skulle överraska Dania med en fest innan hon flyttar, så det gjorde vi. Hon blev överraskad så det var ju lyckat:)

Det hela var mycket roligt. Lite för roligt för mig kanske... Lotta åkte hem tidigt för att Kim mådde dåligt, men jag ville väldigt gärna stanna längre så Lars Wahlgren (som för övrigt var med i Avesta schacksällskap när han var liten) erbjöd sig mycket vänligt att skjutsa hem mig. Tyvärr så skulle de flesta ner på krogen så jag stannade inte mycket längre än Lotta och de andra.

Till min stora glädje kom hela gänget inklusive Carro som hade ögoninflamation så det var nog roligt. Jag tror att de också hade roligt i alla fall till en början, men anade jag en viss frustration när Lotta sa att de skulle åka hem?

Idag mår jag bra. Lite illamående och lätt huvudvärk i morse, men annars är allt som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0