Kabaré

Man skulle kunna tänka sig att jag har haft väldigt mycket att blogga om på senaste tiden med operationen, Clémentine och Valborg och det har jag också. Problemet är att jag inte har haft tid att blogga av ovanstående anledningar.

Imorgon är det prov på Islam så jag har inte tid att skriva så mycket idag heller.

Det var kabaré idag. Jag tyckte faktiskt att vissa saker var väldigt träffsäkra och roliga, men vissa saker var inte lika bra. Det var trots det en helt klart godkänd föreställning.

De som var med i kabarén förra året satt i publiken och förstörde genom att skrika en massa taskiga saker. Det känns ju som ett moget beteende av några som är 19/20 år gamla. Tål de inte skämten så behöver de väl inte gå. Det har faktiskt stört mig sen dess och det kommer fortsätta störa mig under en lång tid framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0