Möss och mullvadar

Idag var det psykologiprov. Jag hoppas att det gick bra, men det var ganska svårt. Sen efter spanskan när Lotta, jag och Matte hade hål såg jag nåt så otroligt sött som en liten mus. Det var en miniatyr med en väldigt lång svans som spatserade utanför fönstren. Jag blev alldeles till mig och ville gärna ta en närmare titt på den lilla krabaten, men det ramlade ner för gallret när jag gick utanför dörren och skrämde den.

Sen skulle vi egentligen ha engelska, men i stället hade vi en föreläsning med en viss Måns. På grund av sina glasögon, som förstorar hans ögon, har han vissa likheter med ett litet djur som lever under jorden. Därför hade jag vissa svårigheter att hålla mig för skratt i början. Att han tappade ut en massa körsbärstomater underlättade inte direkt det hela.

Det var en ganska intressant föreläsning om kost och hälsa ändå. Sen fick jag skjuts hem av Soffes pappa.

Resten av dagen har jag spenderat med att försöka skriva färdigt en låt , som nu nästan är klar, och skriva lite om "Isoldes historia". Det har varit en rätt produktiv dag då jag bara har tagit paus för Seinfeld och halva (jag missade första halvan) vetenskapens värld. Nu tänker jag återgå till att skriva lite.

Kommentarer
Kim

det underlättade ju inte heller att han smaskade hela tiden! XD

Tid: 13:22:59 | Datum: 2009-11-10
Blogg/Hemsida: http://rosaplastkudde.blogg.se/
Sofia Kvarnström

Tycker synd om Måns :(

Tid: 19:37:04 | Datum: 2009-11-10
Blogg/Hemsida: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0