DET Känner jag mig sminkad min mamma harmoni

Vulkanen misslyckades och snart kommer alltså Clémentine. Av den anledningen kollade jag upp några fraser på google translate igår. Jag upptäckte dock ett fel i systemet. När jag skulle översätta "Det här är min mamma", så blev det mycket riktigt "Ceci est ma mère", men när jag översatte den meningen till svenska igen bara för att kolla om det blev rätt så blev det: "DET Känner jag mig sminkad min mamma harmoni". Jag tror inte jag vågar lita på google translate.

Nej, nu måste jag fortsätta städa.

Kommentarer
carro

Haha, bra översättning

Tid: 16:53:43 | Datum: 2010-04-24
Blogg/Hemsida: http://carolineollersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0