:D

Som alla redan vet så ska jag opereras den 27/4. Av den anledningen ringde mamma till sjukhuset idag för att få veta mer om vilka tider som gäller med mera, det var nämligen väldigt dålig information på kallelsen jag fick.

Hon hade frågat när jag skulle vakna, och då sa den hon pratade med att de visste de inte än, men att hon skulle få reda på det när jag skrivs in. Hon sa att det är bra om mamma följer med mig dit, så jag ska alltså inte åka själv till Falun i alla fall. Visserligen hade jag tänkt att det här var ett ypperligt tillfälle att visa min självständighet med anledning av att jag då kommer att vara 18 dvs myndig och vuxen, men jag måste erkänna att det faktiskt är skönt att mamma följer med. Något som är väldigt dåligt är att jag måste sova där en natt till och åka hem på onsdagen, så det blir alltså två dagar jag blir borta. Fan! Och jag som skrev till Clementine att jag bara skulle vara borta en natt.

På tisdag ska jag till lasarettet och ta blodprov. Nödvändigt att göra det en vecka innan. Kan de inte bara ta det när jag kommer dit på måndagen? Jag blir väldigt stressad av sånt här, som om jag inte har nog med saker att göra!

Nu över till en glad nyhet. Jag satt vid datorn när mamma kom hem. Hon gick och kollade vad det var för post som Axel hade tagit in. Hon ropade att det var ett brev till mig. "Jaja, det är väl nåt från banken", tänkte jag och satt lugnt kvar vid datorn. Ända tills hon sa att det var från kommunen, då blev det fart på mig.

Jag har fått sommarjobb!!! Yes, jag som hade gett upp hoppet :D. Jag ska jobba på visentparken tre veckor i slutet av sommaren. 


Kommentarer
Kimmis

Grattis Beis! :)

Tid: 18:40:06 | Datum: 2010-04-15
Blogg/Hemsida: http://rosaplastkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0