Fan också!

Nu har det otroliga intrtäffat gott folk. Jag har städat mitt rum! Det var verkligen på tiden så jag tog mig i kragen och utförde denna tråkigaste av alla sysslor. Men det var väl inte direkt ett storstädning så det gick väl relativt snabbt, bara ett par timmar:P

Jag kom hem halv elva idag på grund av lärarnas årliga julbord. Det känns betryggande att skattepengarna går till sånt i stället för att... jag vet inte... undervisa eleverna kanske? Men jag ska inte klaga, nu fick jag ju tid att äntligen damma, damsuga, plocka undan saker och göra mig av med skräp av diverse slag. Jag har även några timmars pluggande framför mig om allt går som planerat.

***********************************

Neeeeej! Jag somnade när jag skulle vila lite så jag har inte pluggat nåt alls. Fan!

Kommentarer
Kim

Du... Jag kan ju säga att jag heller inte har pluggat något på svenskan.. Men jag ska läsa igenom alla frågor ikväll, sen plugga imorgon på sovmorgonen. Än är det lite tid kvar! ;}

Tid: 21:35:54 | Datum: 2009-12-09
Blogg/Hemsida: http://rosaplastkudde.blogg.se/
Sofia Kvarnström

Yes, jag är inte den enda dom inte pluggat svenska :P

Tid: 22:06:08 | Datum: 2009-12-09
Blogg/Hemsida: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0