Snö är överreklamerat!

Första dagen i skolan efter en jobbig sjukdomstid. Lite förtidigt visade det sig på samhällen då jag tror att jag fick feber igen. Sen övergick jag till att bara försöka hosta upp mina egna lungor i stället. Det var kanske inte den lättaste skoldagen i mitt liv, men jag kände att jag behövde göra svenskaprovet.

Apropå provet så medan den övriga klassen höll på med Dantes kretsar av helvetet hade jag mitt egna helvete i en dryg timme. Nej, så illa var det faktiskt inte, det kändes faktiskt som om det gick rätt så bra på A-delen, men B-delen var ingen dans på rosor direkt. Dels så gjorde förkylningen så att jag blev trött, och dels så kunde jag ingenting. Jag blev helt ställd när jag såg frågan så jag skrev bara en massa svammel. Jag hoppas naturligtvis på ett MVG, trots att jag inte förtjänar det.

Självklart valde jag att komma tillbaka till skolan den dag då det blir "snökaos". Jag kom hem klockan fem efter att ha stått och väntat på bussen förgäves i 20 minuter. Därefter väntade vi på Mattias pappa i ytterliggare 20 minuter och sen tog det 20 minuter att komma hem på grund av att det var en kö vid kyrkbron så vi fick köra runt allt. Det var ju kul att stå där i kylan när man just har kommit tillbaka till skolan.

Nu måste jag göra färdigt "the book review" som skulle vara gjord i måndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0