Juniorallsvenskan

Det var ett tag sen jag skrev, men nu kommer en efterlängtad uppdatering...

I helgen spelade jag i juniorallsvenskan. Mitt lag bestod av Eric Vaarala, Axel, Niklas (älgskjutarn) Johansson och mig. Vi kom trea i tävlingen, vilket naturligtvis var bra, men det var lite synd eftersom det var ettan och tvåan som avancerade till division ett. Ni hade förstås hoppats på att få en noggrann redogörelse för varje enskilt parti men tyvärr, så roligt ska vi inte ha det;)

I fredags var vi hos Soffe, grattis förresten! Vi kom dit klockan sex och efter vad som kändes som en evighet för mig som var så hungrig åt vi tacos. Det var mycket gott.

Efter maten tittade vi på ännu en sentimental och förutsägbar romantisk komedi. Jag skulle inte ha valt den om jag säger så. Jag satt i andra tankar under filmen och under resten av kvällen så jag vet inte om jag skulle ha varit så engagerad även om den hade varit bra.

Trots filmen var det en bra kväll.

Det var allt jag hade att berätta för stunden, ha det bra tills vidare!


Kommentarer
Sofia Kvarnström

Jaså? Vadå för andra tankar? :P

Tyckte faktiskt inte heller att filmen var speciellt bra..



Sv: Tack! :)

Tid: 19:42:22 | Datum: 2009-11-30
Blogg/Hemsida: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Sofia Kvarnström

Sv: Meh, vadå?.. hur ska jag kunna räkna ut det?

Tid: 08:36:06 | Datum: 2009-12-01
Blogg/Hemsida: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0