Facebook

Igår var jag i Fagersta och tittade på mitt splitter nya kusinbarn. En vecka gammal är han, det får man väl säga är splitter ny? Albin, som han ska heta, var söt men låg bara och sov hela tiden så det han var ju lite tråkig.

Idag var det allsvenskan i Bjursås som vi vann med 7-1. Jag krossade min motståndare totalt så jag är nöjd med min insats:) Bjurs hade inte en så bra dag, men det hade vi. Vi har till och med chans att vinna om vi har riktig tur.

Nu sitter jag och gör det jag aldrig hade trott att jag skulle göra; jag håller på att skaffa facebook, så jag ska väl återgå till det. Om nån har nån bra (om det nu är möjligt) eller i alla fall halvbra bild på mig nånstans så får ni gärna skicka den till mig, för den jag har nu som visningsbild är verkligen bara en tillfällig nödlösning.

Kommentarer
Sofia Kvarnström

Palla facebook.. :P

Tid: 21:35:13 | Datum: 2010-02-28
Blogg/Hemsida: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0