Besök i Fagesta

Nu sitter jag hemma hos pappa och skriver. Det blir inte ett så långt inlägg för klockan ett ska jag och Axel vara hemma hos farmor och äta lunch. Fredrik (kusin) kommer och det var ett tag sen vi träffade honom så det ska väl bli ganska kul. Igår spelade vi så klart kort hos farmor när vi kom dit. Jag vann nästan 50 kr mohahaha! Plump är ett roligt spel :)

Vi skulle berätta för farmor om det var städat här, men pappa bad oss att säga att det såg ok ut. Jag tycker inte att det ser ok ut.

Apropå pappa så har han bytt jobb helt plötsligt utan att säga nåt. Eller nu har han nån sorts praktik, men han har blivit lovad ett jobb inom kommunen.

Nu sitter Axel och spelar samma slinga om och om på gitarr. Oj, nu sänkte han det en tonart, vilken underbar variation. Aaah, jag blir galen av det där ljudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0