En lyckad dag

Idag var jag på stan med Lotta. Jag köpte en lång blus/skjort-liknande sak och sen gick vi till bokhandeln för jag var ute efter en bok; Pianisten. Trots att jag nyss har läst den kände jag att om den var på rea kunde det vara värt det för den var ju bra. Efter lite letande hittade jag faktiskt det jag letade efter, 39kr stod det på prislappen. "Vilket fynd!", tänkte jag och gick för att betala. Jag blev glatt överraskad när kassörskan sa att den bara kostade 12 kr. Jag räknade inte med rabatten på 70%. Ett superfynd skulle man kunna säga. Jag är mycket nöjd både med den och klädesplagget jag köpte.

Idag snöade det igen. På grund av det är jag inte villig att följa trenden och ta på mig tygskor mitt i vintern, men eftersom mina skor gick sönder igår var jag tvungen att använda mina stövlar idag. Jag fick ett skavsår på min högra lilltå, men i övrigt fungerar de ju, och ett litet skavsår är ju inte direkt nåt att gnälla över. Det har varit en lyckad dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0