Riskettan och en nedslående shoppingrunda

Idag var jag på riskettan. Det var väl ok. Lite tråkigt, men det var ju inte outhärdligt direkt. Det var dock jobbigt att stiga upp klockan 7.

Riskettan slutade vid 12-tiden och mamma som hade tagit ledigt idag kom och hämtade mig och vi åkte hem och åt lunch.

Sen var det dags för dagens nästa prövning som jag hade fasat länge för. Det var dags att handla kläder. Jag behövde det för jag var i desperat behov av nya kläder. Tråkigt nog är jag fortfarande det. Jag fick bara lite underkläder och en t-shirt med mig hem trots att jag provade igenom halva H&M:s utbut kändes det som. Flera timmars jobb till ingen nytta :( Jag behövde ju underkläder så det var väl till nån nytta, men jag måste gå ner minst 10 kg innan jag försöker handlar på H&M igen. Eller Vero moda, eller Lindex eller Åhléns... fan!

Riskettan en mycket roligare än en shoppingrunda är min oundvikliga slutsats.

Kommentarer
Sofia Kvarnström

Men det är ju kul att shoppa, man måste bara hitta rätt personer att shoppa med :)

Tid: 08:34:55 | Datum: 2010-03-09
Blogg/Hemsida: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0