Don't put all your eggs in one basket!

Imorse (lördag morgon alltså) när jag lyssnade på radio hörde jag att polens president samt stora delar av Polens militära och politiska elit hade dött i en flygolycka. Den första tanken som for igenom mitt huvud var vilken enorm katastrof det måste vara för Polen som nation, sen kom uttrycket "don't put all your eggs in one basket" upp i mitt huvud. Det var väl väldigt korkat att alla de viktiga människorna inom politiken åkte i samma plan.

Undrar hur de kommer göra nu med styret i Polen. Undrar vad som skulle hända i Sverige om nåt liknande hände... hmmm.

Och för er som undrar varför jag lyssnade på radio som jag så sällan gör så erkänner jag: radion var på efter att jag och mamma hade löst melodikrysset.

Kommentarer
Matilda

De skulle väl flytta fram president valet iaf. Men fyfan vad hemskt!

Tid: 20:44:26 | Datum: 2010-04-11

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0