KÖRKORT!!!!!

Jag har fått mitt körkort idag!!! :D :D :D WOHOO!

Min uppkörning började 8.15. Drygt en halvtimme senare befann sig en papperslapp i min ägo som bevisar att jag har klarat körprovet. Om några dar ska jag hämta the real deal på posten.

Jag var väldigt nervös innan, men allt gick bra. Jag fick knappt göra nåt svårt alls utom möjligtvis att backa runt hörn, men jag tycker inte att det är så svårt.

Det kan tyckas att jag borde ha uppdaterat bloggen lite mer på senaste tiden, och om nån nu tyckte det så instämmer jag. Med anledning av frankrikeresa, skolavslutning m.m. hade jag verkligen inte brist på saker att berätta. Jag hade dock brist på energi och tid eftersom körkortet har tagit upp det mesta av min tankeverksamhet, men nu behöver jag inte oroa mig för det mer :D

Kommentarer
Sofia Kvarnström

Grattis till körkortet!! :D

Tid: 22:56:14 | Datum: 2010-07-07
Blogg/Hemsida: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Carro

Jo, men jag gillar att kunna läsa om böcker ;P

Tid: 16:48:13 | Datum: 2010-07-15

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0