Ny mentor

Idag var det alltså filmdag för SP. Lite tråkigt att vi fick se Pans labyrint som alla som läser spanska har sett minst en gång förut. Egentligen var det inte en hel filmdag för Thord ringde till Britt-Marie i förfäran och sa att vi inte kunde missa idrotten, så vi spelade innebandy först.

Innebandy är kul så det var ju faktiskt bra att vi hade idrott. Och det bästa av allt, jag gjorde två mål:D. Ett av dem såg till och med Thord och det var det snyggaste innebandymålet jag nånsin har gjort. Det beror nog på att jag nästan aldrig gör mål i innebandy så därför blev jag väldigt glad av att kunna bidra med något till laget.

Efter att vi hade sett filmen så skulle vi diskutera den och vi i SP08 förutom ekonomi hamnade i Britt-Maries grupp så vi fick nog sluta sist.

När jag och Mattias stod och pratade om Maria vid bordet vid skåpen i väntan på att det skulle bli dags att gå ut till busshållplatsen kom Maria plötsligt fram till oss från ingen stans. När man talar om trollen. Hon meddelade att vi har bytt mentor till Rappen från och med nu. Hon har inte tid med oss, hon måste fokusera på ettorna. Sen gick vi till bussen. Så plötsligt kan man alltså byta mentor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0