Ett äpple om dagen

Nu är våra vinteräpplen mogna. Det skulle nästan vara värt att bli utslängd från paradiset för att få äta ett av dem. Haha, det var kanske lite överdrivet, men goda är de i alla fall.

Idag kom jag nästan för sent till skolan. Jag tänkte:  
"Nu stiger jag upp, annars kommer jag för sent!", men ändå steg jag inte upp. När jag äntligen kom till skolan så var det handboll som jag gott kunde ha varit utan. Jag hann inte mer än springa fram till motståndarnas mål innan det var dags att börja den mödosamma löpningen tillbaka. Sen, efter ett hål som den inställda spanskalektionen hade lämnat efter sig, var det dags för lunch. Viktigare än att äta själva maten var att titta på en tysk som jag inte för mitt liv kan förstå varför mina kamrater tyckte var så snygg.

På engelskan gjorde vi inte så mycket, och sen åkte ekonomerna hem. Jag hade däremot en två och en halv timmes lång historielektion framför mig. Vi fick faktiskt en hel del gjort, och fick till och med sluta lite tidigare, trots ett våldsamt papperskrig som utbröt mellan Orhan och Julia.  

Efter skolan satte jag mig som vanligt och spelade lite på min älskade gitarr, och nu sitter jag och skriver på min blogg. Det var nog en ganska bra, om än något förkortad, beskrivning av min dag.

Kommentarer
Anonym

Dina äpplen var jättegoda! :)

Tid: 17:01:50 | Datum: 2009-10-15

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0