Gott nytt år!

Det kan tyckas lite väl sent att önska gott nytt år nu, men jag har inte haft tid att blogga innan. Detta inlägg får dock bli mycket kort.

Jag firade nyår hemma med mamma, pappa och Axel. Det hela var mycket trevligt, men jag måste säga att jag inte känner så stor skillnad på det föregående och det nuvarande decenniet.

Att sammanfatta hela decenniet är svårt, det har hänt för mycket. Jag vill inte heller göra det, för då blir jag allt för personlig och sentimental. Det jag däremot kan göra är att sammanfatta 2009 mycket kort:

Jag har pluggat mindre, varit med vänner mer, spelat bättre i schacktävlingar och spelat väldigt mycket gitarr. Året har bjudit på en del nya erfarenheter (om jag säger "jag känner ingen fysisk smärta" så associerar nog de flesta med en viss sak, utan att de som inte ska veta det kan förstå för mycket). Allt som allt har det varit ett mycket bra år, särskilt den senare halvan. Jag hoppas att 2010 blir minst lika trevligt :)

Gott nytt år allihop!

Kommentarer
Carro

Öh, bea? Vad har hänt med din bloggdesign? :O

Tid: 15:08:30 | Datum: 2010-01-03
Matilda

Jag tyckte att den nya designen blev snygg, fast lite ovant att se så mkt färg haha :P

Tid: 20:55:54 | Datum: 2010-01-05

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0